Enamsoovitud vastused
Viimased täiendused
Travian Answers
Alustame küsimusest
Otsi küsimuste hulgast
Vastuse leidmiseks, palun vali peakategooriast ja siis alamkategooriast ning vastus ilmub lehekülje alla. Juhul kui sa ei leia vastust oma küsimusele, on sul võimalik meile kirjutada valides alamkategoorias kõige alumise valiku.
Minu küsimus on seotud...
Otsi sõna järgi
Küsimuse leidmiseks otsingust kasuta otsisõna. Näiteks: Sa tahad teada kuidas lammutada maja? Lihtsalt trüki otsingusse sõna lammutada ja leia omale sobiv vastus.
Ehitis - Kogunemispunkt
Kogunemispunkt
Eeltingimused: -
Siin kogunevad küla sõdurid. Siit saab neid saata vallutustele, rünnetele, rüüsteretkele või abijõududena teistesse küladesse.
Kogunemispunkti saab ehitada ainult selleks ettenähtud kumera kujuga kohta peamaja juurde.
Ainult ühe kogunemispunkti vahelehe saab märkida oma lemmikuks.
Kui üritatakse rünnata või rüüstata oma liidu mängijat, liitlus- või mittekallaletungi lepinguga seotud mängijat, siis edastatakse sellekohane teavitus.
Saates rünnakule katapuldid, siis on nende sihtmärk nähtav ka kogunemispunktis. Sõltuvalt kogunemispunkti tasemest saab katapultidele valida erinevaid sihtmärke:
- 1. tasemel on sihtmärgi valik ainult juhuslik
- tasemetel 3, 5 ja 10 suureneb sihtmärkide nimekiri
- 10. tasemel saab sihtmärgiks valida igat hoonet va peidik, kivitöökoda ja püünisemeister
- 20. tasemest alates saab katapultidele (vähemalt 20 ühikut) valida 2 sihtmärki korraga samasugusest loetelust, mis on 10. tasemel
- hilisematel tasemetel saab sihtida kõiki eelnevate tasemete sihtmärke.
Kogunemispunkti 1. tase |
Kogunemispunkti 3. tase |
Kogunemispunkti 5. tase |
Kogunemispunkti 10. tase |
Juhuslik | Ladu | Pagar | Akadeemia |
Viljaait | Tellisetehas | Rüüsepp | |
Savikarjäär | Kasarmud | ||
Viljapõld | Sepikoda | ||
Veski | Pruulikoda | ||
Rauatöökoda | Saatkond | ||
Rauakaevandus | Suured kasarmud | ||
Saekaater | Suur tall | ||
Puuraidur | Kindlus | ||
Hobuste joogikoht | |||
Peamaja | |||
Turg | |||
Palee | |||
Kogunemispunkt | |||
Residents | |||
Tall | |||
Staadion | |||
Raekoda | |||
Kaubanduskoda | |||
Varakamber | |||
Maailma Ime | |||
Töökoda |
Saabuvad rünnakud/rüüsted
Saabuvad rünnakud ja rüüsted on võimalik märgistada erinevate värvidega.
Lisaks kõik päised on erinevat värvi, et oleks lihtsam orienteeruda.
Värvikoodid tähendavad:
- Punane= sissetulev rünnak või rüüste
- Roheline= saabuv abivägi või tagasiteel olevad sõdurid
- Kollane= väljaminevad sõdurid
- Lilla= sissetulev rünnak/rüüste või abivägi külaga seotud oaasile.
Lisaks külanimele on võimalik ka näha küla koordinaate, kust rünnak, rüüste või abivägi tuleb.
Kui sõdurite arv saabuval ründel või rüüstel on väiksem kui kogunemispunkti tase, siis kaitsja näeb, mis liiki sõdurid on rünnakul. Näeb ainult sõdurite liiki, mitte nende arvu. Ülaltoodud pildil on näha, et küla ründavad leegionärid ja oaasi ründab väepealik.
Tasemetest sõltuvaid ülevaateid (nt ehituskulud ja kultuuripunktid) leiab siit.
Täieliku tabeli ehitusaegade kohta tavaserveris leiad, kui klikid siin.