Travian Answers

Alustame küsimusest

Otsi küsimuste hulgast

Vastuse leidmiseks, palun vali peakategooriast ja siis alamkategooriast ning vastus ilmub lehekülje alla. Juhul kui sa ei leia vastust oma küsimusele, on sul võimalik meile kirjutada valides alamkategoorias kõige alumise valiku.

Minu küsimus on seotud...

Vali nüüd täpsemalt

Otsi sisukorrast

Kasuta vastuse leidmiseks Answeri sisukorda.

[T4.2] Plus tugi

Plus tugi

Plus toele saab esitada küsimusi erinevate tariifide, maksete või lisamärkuste kohta või kui on probleemid kullaga või maksetega. Kui on küsimus Plus-konto võimaluste kohta, siis selle võib saata ka mängusisesele toele.

Kuidas võtta ühendust Plus toega?

Selleks on kaks võimalust:

  • Saata konto registreerimisel kasutatud e-maili aadressilt kiri aadressile: plus@travian.co.ee.
  • Kasutada mängusisest vormi. Selleks tuleb klikata ekraani üleval kuldmündile ning avanevast aknast valida vaheleht „Plus tugi“.

 

Vahelehelt on link „Plus tugi“. Sellele klikates avaneb vorm. Plus toega kontakteerumiseks valida kategooriaks Plus tugi ning mängu kategoorias on kaks valikut:  „Üldised küsimused“ või „Veast teatamine“. Neist kahest valida sobivaim, vastavalt oma küsimusele ning lisada oma küsimus/probleem sõnumi lahtrisse. Pea meeles, et mida detailsem kiri, seda täpsema vastuse saab meie tugi anda. Peale „Saada küsimus“ nupu vajutamist edastatakse sõnum Plus toele ning vastus saabub maksimaalselt 24 tunni jooksul.

 

Minu konto on lukustatud kulla tõttu. Mida ma tegema pean?

Mõnikord juhtub nii, et konto lukustatakse seoses kulla tellimise maksmise probleemidega, nagu näiteks negatiivne broneerimine krediitkaardi teenuse pakkuja poolt. Sellisel juhul saadetakse mängijale sõnum aadressilt chargebacks@travian.com koos probleemi põhjusega. Probleemi lahendamiseks tuleb võtta ühendust eelpool mainitud aadressiga (chargebacks@travian.com). Plus tugi ei saa sind selle probleemi juures aidata!

 


Kas said oma küsimusele vastuse?

Jah   Keskmine   Ei